Thursday 29 December 2016

Rusty effect - tutorial

Witajcie, dziś mam  dla Was krótki tutorial na modny ostatnio efekt zardzewiałego metalu. 
Hi, today I have for You short tutorial for recently trendy rusty metal effect

 


Osoby, które dopiero zaczynają swą przygodę z mixedmediami na pewno świetnie poradzą sobie z uzyskaniem takiego efektu -wystarczy kilka prostych trików przy pomocy wszechstronnych mediów 13 Arts!

. People who's starting with mixedmedia certainly will cope great with get this effect - only need to few simple tricks using comprehensive 13Arts media.




 1. Po przyklejeniu tekturkowego napisu, pomalowałam serce czarnym gesso

1. After sticking cardboard inscription, I painted heart by black gesso.
 2. Nie czekając aż gesso  wyschnie wtarłam Shiny Powder Luster  Black

2.Without waiting for black gesso dry I rubbed Shiny Powder Luster  Black


 3. Następnie wtarłam Ayeea Paint Silver Pearl- efekt metalu został osiągnięty!

3. Then I rubbed Ayeea Paint Silver Pearl - metal effect was archieved!
 4. Do efektu  rdzy potrzebowałam trzech nowych odcieni  Vivid Vintage:

4. For rust effect I needed three new Vivid Vintage tones .
 5. Nakładałam je miejscowo, zaczynając od najciemnieszego- Americano

5. I imposed them partly, starting with the darkest - Americano.
 6, Na Americano mniejsza plama Red Caffeine

6. On Americano smaller stain of Red Caffeine.
 7. Na koniec maleńkie centki Cinnamon Latte

7. At the end tiny spots of Cinnamon Latte.




 Spróbujcie sami, bawcie się mediami 13Arts, 
ich możliwości są nieograniczone 
i dadzą Wam jeszcze mnóstwo wspaniałych 
i różnorodnych efektów!

Try yourself, play with 13Arts medias their capabilities are unlimited and will give You many more amazing and Variours effect


No comments:

Post a Comment