Saturday 17 December 2016

Kartka z motylkami / A card with butterflies

Cześć,

dziś chciałbym pokazać Wam kartkę, która powstała z papierów z kolekcji "His & Hers". Znajdziecie w niej przepiękne motylki, które postanowiłem użyć jako główną dekorację. Wyciąłem je zarówno z dużego jak i z małego arkusza.

Hi,

today I want show you a card, which I made from papers from "His & Hers" collection. You can find there amazing butterflies, which I decided use as a main decoration. I cut them from the big and the small piece of paper.


Papier ozdobiłem dodatkowo naklejką z serwetką. Do stworzenia kompozycji użyłem patyczków do szaszłyków, sizalu, tekturowej rameczki i tarczy zegara. Całość podkolorowałem za pomocą brązowej mgiełki. Z arkusza naklejek wybrałem napis, który przykleiłem na kawałem papieru. Wszystko ozdobiłem motylami. Na koniec dodałem kilka chlapnięć brązowym splash'em z brokatem.

On paper I glued a sticker with black lace. I made cmposition with wooden sticks, sisal, chipboards frame and clock face. All I colored with brown chalk mist. From stickers I chosen a words and I glued him on piece of paper. All I decorated with butterflies. At the end I splashed card with brown Splash with glitter.




Użyłem: / I used:




No comments:

Post a Comment